موسسه حقوقی پندار - دفتر وکالت | وکیل پایه یک دادگستری | گروه وکلای پندار

موسسه حقوقی پندار - دفتر وکالت | وکیل پایه یک دادگستری | گروه وکلای پندار

موسسه حقوقی پندار - دفتر وکالت | وکیل پایه یک دادگستری | گروه وکلای پندار

موسسه حقوقی پندار - دفتر وکالت | وکیل پایه یک دادگستری | گروه وکلای پندار

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هزینه طلاق توافقی چقدر است؟

این روز ها ارائه هر خدماتی به صورت تخصصی و یا غیر تخصصی با اخذ هزینه ای همراه است. در رشته های حقوق نیز با توجه به حساسیت بالای پرونده های حقوقی و همچنین میزان تجربه وکیلی که قصد قبول پرونده و دفاع از حقوق را دارد، این مورد نقش بالایی را ایفا میکند.

با توجه به نمودار آمار دعاوی حقوقی، این مورد را مشخص می نماید که  انواع طلاق و به خصوص طلاق توافقی سالاته مورد طلاق توافقی از اهمیت بالایی برخوردار است و سهم بالایی را در دعاوی حقوقی به خود اختصاص میدهد.

در ادامه به مواردی که لازم است در مورد هزینه طلاق توافقی و همچنین هزینه وکالت طلاق توافقی بدانید به صورت مختصر و مفید خواهیم پرداخت تا با اطلاعاتی بیشتر و با چشمانی باز این مهم را بررسی نمایید.

همانطور که مستحضر هستید میدانیم که هزینه موارد تخصصی وکالت بسته به رتبه و پایه وکیل های حقوقی متفاوت می باشد که این مورد بسته به تجربه وکیل حقوقی و همچنین پرونده هایی که آن وکیل و یا موسسه حقوقی که در آن کار میکند با موفقیت و با رضایت کامل مشتری حل نموده است بستگی دارد.

هزینه طلاق توافقی و همچنین هزینه وکالت طلاق توافقی نیز از این قانون طبعیت می کند و بسته به موارد مد نظر زوج مراجعه کننده و همچنین آسانی و یا دشواری پرونده پس از بررسی اولیه پرونده مشخص و تخمین زده خواهد شد. همجنین باید این مورد را نیز مد نظر داشته باشید که در اکثر موارد این پرونده ها صرفا یک پرونده کوچک و جمع و جور نیستند بلکه اکثرا در صورت عدم سازش دو طرف در موارد و بند هایی از پرونده، به پرونده های مجزا و جداگانه ای نیز تقسیم خواهند شد که حل و فصل صحیح آنها به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

بهترین راه این است که جهت دریافت مشاوره و تخمین هزینه جهت هزینه طلاق توافقی و همچنین هزینه وکالت طلاق توافقی به کارشناسان وکالت حقوقی امور خانواده مؤسسه حقوقی پندار از طریق ارسال فرم درخواست مشاوره یا تماس تلفنی و به آسانی بهره مند شوید.

  • حمید جعفری
  • ۰
  • ۰

وکیل ارث

وکیل ارث شخصی است که در زمینه حقوقی و مالی تخصص داشته و در موارد لزوم و یا وجود شبهه در تقسیم ارث می توان به این شخص مراجعه نمود.

ارث را می توان از مهمترین حقوق مالی و اقتصادی دانست که در هر خانواده ای به صورت کلی وجود دارد. در عرف قانون اساسی ایران زن در مواقعی ممکن است از ارث واگذار شده به وی از مرد کمتر یا حتی نصف مرد بهره‌مند شود

البته در توضیح بیشتر در این مورد لازم است این مورد را مد نظر قرار داد که شاید این امر دلیلی جز این که مدیریت مالی و دخل و خرج و مخارج زندگی در اکثر خانواده های ایرانی برعهده مرد می باشد نداشته باشد و با توجه به بالا بودن خرج های زندگی در زندگی امروزه جایی برای پس انداز شخصی باقی نمی‌ماند، البته همیشه به این صورت نیست؛ با توجه به نوع ارثیه و مقدار تقسیم سهم ممکن است زن به طور مساوی با مرد ارث برده یا حتی در مقاطعی صاحب ارث بیشتری از مرد شود.

وکیل ارث شاخه ای از علم وکالت می باشد که به صورت کاملا قانونی و بدون وجود شبهه مشاوره های لازم را به وارثین جهت اعاده هر چه بهتر حقوق و مزایا میدهد.

در موسسه حقوقی پندار وکیل ارث به صورت کامل پرونده های موروثی را بررسی نموده و پس از مطالعه کامل مفاد قرارداد و پرونده بهترین مشاوره را به مراجعه کنندگان عزیز ارائه می دهد.

ماده ۸۶۱ قانون مدنی موجبات ارث بردن از متوفی را دو امر بیان کرده است که نسبت و سبب است. زن پس از آن که به عقد دائمم مرد درآمد سببیت آن که همان زوجیت است حاصل می‌شود، البته ماده ۸۶۴ بیان می‌دارد که «از جمله اشخاصی که به موجب سبب ارث می‌برند هر یک از زوجین است که هنگام فوت دیگری زنده باشد.»
قسمت دوم، شرط زنده بودن زن را هنگام فوت همسر بیان می‌دارد که اگر چنین نباشد هیچ ارثی از بابت سهم زن به فرزندانن و بستگان وی از مال شوهر تعلق نمی‌گیرد.

در صورتی که به دنبال یک وکیل ارث متخصص و مجرب می باشید لازم است تحقیقات گسترده ای در این مورد انجام دهید و در صورت تمایل میتوانید از کارشناسان مجرب و متخصص موسسه حقوقی و وکالت پندار در این مورد کمک بگیرید.

  • حمید جعفری