موسسه حقوقی پندار - دفتر وکالت | وکیل پایه یک دادگستری | گروه وکلای پندار

موسسه حقوقی پندار - دفتر وکالت | وکیل پایه یک دادگستری | گروه وکلای پندار

موسسه حقوقی پندار - دفتر وکالت | وکیل پایه یک دادگستری | گروه وکلای پندار

موسسه حقوقی پندار - دفتر وکالت | وکیل پایه یک دادگستری | گروه وکلای پندار

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وکیل پایه یک

وکیل پایه یک دادگستری شاید عبارتی باشد که در بیشتر تابلو های وکالت دیده اید، بله! همانطور که می دانید وکیل های حقوقی درجه بندی ها و رده بندی های مختلفی دارند که در علوم مختلف علم حقوق فعالیت دارند.

یک وکیل خوب و متخصص مانند یک پزشک متخصص لازم است به صورت کامل مورد اعتماد موکل و یا فرد مراجعه کننده باشد زیرا تخصص متناسب با مورد مد نظر و تحت پیگیری از ارکان بسیار مهم و بعضا حیاتی در زمینه وکالت و موفقیت در دادگاه و دادرسی نهایی می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری به کمک دانش و تجربه خویش، یک متخصص تمام عیار در دفاع از حقوق موکل خود می باشد و پس از سالها تجربه و انجام دفاعیات مختلف به این مرحله در شغل خود سیده است و شخص مصمم در دستیابی به حقوق قانونی خود و موکل خویش می باشد.

به عبارت دیگر میتوان گفت یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص و مجرب شخصی است که به مراجعه کنندگان و موکلان خود به خوبی و به صورت کامل مشاوره حقوقی می دهد، جهت حل و فصل پرونده به بهترین وجه اسناد و موارد قانونی را مطرح می کند ، و در شرایطی که مراجعه کننده از وی بخواهد در دادگاه حضور یافته و از موکل خود به خوبی دفاع خواهد نمود.

البته به این مورد نیز لازم است توجه نمود که وکلای پایه یک دادگستری نسبت به دیگر وکلا از حقوق دریافتی بالاتری برخوردار می باشند و این مورد به دلیل تجربه کاری بیشتر این افراد می باشد.

در صورتی که  نیاز به انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری دارید ، می توانید به صورت مکتوب و از طریق ارسال فرم درخواست مشاوره یا تماس تلفنی با مؤسسه حقوقی پندار تماس حاصل نموده و مشاوره های لازم در این مورد را دریافت نمایید و با مزایای انتخاب یک فرد خبره در حل و فصل موارد حقوقی آشنا شوید.

  • حمید جعفری
  • ۰
  • ۰

وکیل ملکی

وکیل ملکی که از آن با نام وکالت حقوقی دعاوی ملکی نیز یاد میشود، به وکلایی گفته میشود که تخصص آنها در حل و فصل دعواهای ملکی است. منظور از ملک را میتوان به هر گونه دارایی فردی، شخصی، شرکتی و یا ارگانی بست داد مانند زمین، باغ، خانه، ویلا و ...

در کنار موارد فوق می توان به موارد در قبل یاد شده موارد تجاری نظیر شرکت، کارخانه، سوله، انبار و دیگر موارد را نیز افزود.

در صورتی که نخواهیم در مقیاس بزرگ، رسمی و تجاری به مفهوم و کاربرد وکیل ملکی اشاره کنیم، به صورت ساده و روان می توان به از این رشته از وکالت به این مورد اشاره نمود که کار این اشخاص ارائه مشاوره در مورد خرید و فروش زمین و هر نوع املاک و مستقلات است لذا در صورتیکه اطلاعات زیادی در مورد خرید زمین و چگونگی انجام آن و همچنین موارد مهمی که لازم است در سند و قرارداد ها ذکر شود از موارد اولیه و پیش پا افتاده تا شرایط تملیک و تخلیه ساکنین قبلی و یا موارد دیگر ندارید بهتر است مشاوره با یک وکیل ملکی و فرد آگاه و متخصص در مورد حل و فصل دعواهای حقوقی را در بالاترین خط لیست کارهایی که لازم است انجام دهید قرار دهید.

در کنار مواردی که اشاره شد دریافت مشاوره از یک وکیل ملکی آشنا به حرفه و فنون گفتار بسیار در موارد دیگر که ممکن است پس از خرید زمین و امضای سند نیز پیش آید می تواند به شما کمک نماید و از این موارد میتوان به منصرف شدن فروشنده از فروش به هر دلیلی و یا انصراف از فروش توسط مالک قبلی اشاره نمود.

همچنین عدم تخلیه در زمان مقرر نیز امری رایج در خرید و فروش ملک می باشد که توسط شخص مستاجر که ملک را اجاره کرده است و یا شخص مالک که خود در ملک سکونت می کند ممکن است پیش آید.

به صورت کلی و در یک جمع بندی خلاصه و جمع و جور می توان گفت وکیل ملکی خوب شخصی است که در تمامی این موارد میتواند راهکارهای متعددی را به شما ارائه دهد تا با حداقل دردسر مشکلات را به صورت کاملا حقوقی و محکم حل نمایید.

  • حمید جعفری
  • ۰
  • ۰

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران چه کسی است؟

بنیان خانواده محلی امن و همراه با آرامش برای اکثر کسانی است که ازدواج کرده اند ولی در مواردی از ابتدا و یا به مرور و با گذشت زمان، مرد و زن با مشکلاتی در زندگی رو به رو میشوند که امکان حل و رفع مشکل را به صورت مسالمت آمیز نخواهند داشت. در این موارد معمولا افراد درجه اول خانواده نظیر پدر و مادر و همچنین برادر و خواهر جهت پا در میانی و  رفع مشکل تلاش خواهند نمود.

در صورتیکه مشکل زوجین قابل حل نباشد بهتر است قبل از دیر شدن و گذشت زمان زیادی از بروز مشکلات ، زن و مرد به یک وکیل آشنا به امور طلاق و ترجیحا تلاق توافقی مراجعه نمایند. در صورتی که زوجین به این مرحله برسند حتما به دنبال بهترین وکیل طلاق توافقی خواهند گشت.

البته در این موارد مراجعه به یک روانشناس متخصص در امور ازدواج و تلاق نیز خالی از لطف نخواهد بود و ممکن است ارائه مشاوره این فرد از جدا شدن زوجین جلوگیری کند.

در هر صورت بهترین وکیل طلاق توافقی شخصی نخواهد بود که به آسانی در میان آگهی ها و تبلیغات گسترده وکلا پیدا کنید لذا بهتر است در این مورد از اطرافیان خود مشاوره بگیرید و یا از اشخاصی که در این مورد تجربه هایی را داشته اند و به وکلایی مراجعه نموده اند در مورد تجربه شان سوال نمایید.

در کنار موارد فوق و بررسی هایی که لازم است انجام دهید میتوانید سراغ بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران را از موسسه حقوقی پندار با کادری کاملا مجرب در امور طلاق و ازدواج نیز بگیرید، البته این شخص برای هر فرد می تواند متفاوت باشد و نقاط قوت متفاوتی را داشته باشد ولی امتحان بعضی موارد ارزشمند خواهد بود و ممکن است نتایج مثبتی در پی داشته باشد. امکان مشاوره رایگان به صورت کتبی و یا تلفنی نیز وجود دارد.

  • حمید جعفری
  • ۰
  • ۰

آیا میدانید وکالت دعاوی کیفری چست؟

وکالت دعاوی کیفری به بخشی از علم حقوق و وکالت گفته میشود که مربوط به شکایت کیفری می شود و در این نوع شکایت پس از اینکه شخصی مرتکب عملی خلاف قانون شود و قانونا مجرم شناخته شده باشد، پس از اعلام نظر قطعی دادگاه می تواند با مشورت با یک فرد متخصص و وکیل آشنا به امور کیفری اقدام به تنظیم شکواییه ای منظم و دقیق نماید و درخواست تجدید حکم دادگاه را به همراه باز بینی پرونده ارسال نماید.

این شکایت از نوع کیفری دسته بندی خواهد شد و ممکن است هم رده شکایت حقوقی دسته بندی شود در صورتیکه به صورت کامل شکایت کیفری با شکایت حقوقی متفاوت می باشد و وکلای متخصص در این دو حوزه نیز از تخصص های متفاوتی بهره می برند.

شکایات کیفری برخلاف شکایات حقوقی به صورت مکتوب و در فرمی خاص نوشته نمی شوند و وکلای کیفری، در صورت مراجعه شخص به آنها ابتدا اقدام به بررسی کلی و از ابتدای پرونده خواهند نمود و پس از انجام بررسی های لازم اقدام به تنظیم شکوائیه ای دقیق و مستند و همچنین مستدل برای دادگاه خواهند نمود و هر چه شخص وکیل در این مورد و در حوزه تنظیم شکوائیه تخصص بیشتری داشته باشد شانس موفقیت پرونده در دادگاه بیشتر خواهد بود

شکایات و یا شکواییه های کیفری در دادسرا تنظیم می شوند و به شخصی که مورد شکایت می باشد به اصلاح مشتکی عنه گفته میشود.

در ارائه شکواییه نام و مشخصات کامل و صحیح فرد لازم می باشد و همچنین لازم است به آدرس پستی دقیق فرد نیز اشاره شود.

در ادامه اصطلاحاتی که در این مورد کاربرد دارد را به زبان ساده و آسان اشاره خواهیم کرد:

برگه دعوت متهم به دادگاه= احضاریه

شکایت کننده= شاکی

طرف مورد شکایت = متشاکی، متهم، مشتکی عنه

در مقاله وکالت دعاوی کیفری میتوانید اطلاعات بیشتر و کاملتری در این مورد به دست آورید.

  • حمید جعفری